1. În cazul în care ai plasat o comandă, poți cere returnarea banilor dacă ai consumat maxim o felie din comandă ta și nu eșți mulțumit de calitatea produsului.
  2. Pentru a începe procesul de retur, transmite-ne pe Whatsapp o poză cu pizzele comandate, împreună cu bonul fiscal aferent comenzii. Dacă ai consumat maxim o felie din comandă ta, vei fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentat al firmei pentru a îi preda comandă pe care doreșți să o returnezi.
  3. După ce este verificată comandă la sediul nostru, vei fi contactat de manager pentru a ți se restitui banii pentru comandă returnată.
  4. Pentru a putea efectua restituirea banilor trebuie să furnizezi un cont bancar în care ți se vor vira banii, împreună cu bonul fiscal aferent comenzii pe care doreșți să o returnezi.
  5. Banii se restituie exclusiv prin transfer bancar către clientul care dorește returul comenzii, în cazul în care îndeplinește condițiile pentru retur.
  6. Termenul maxim de transfer al banilor este de 7 zile din momentul receptionarii returului.
  7. Pentru a fi eligibil pentru retur, clientul trebuie să returneze comandă integral, îndeplinind condițiile de retur mai sus menționate.
  8. Nu sunt eligibile pentru retur comenzile returnate parțial.
  9. PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE CONTACTEAZĂ-NE LA ADRESA CONTACT@NUOVAMAMAMIA.RO SAU LA TELEFON 0736/444.446