Politică de rambursări și returnări

Plasarea unei comenzi și dreptul de a returna produsele comandate:

Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produsele/preparatelor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comandă efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate pe site (folosind cardul Bancar sau plata numerar la livrare). Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs /preparat este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs/preparat în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului/preparatului.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula comandă efectuată de către cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate cumpărătorului (realizată prin orice mijloc de comunicare), fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Pizzeria La Mișu, în cazul plății online;

– datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

– minimul de livrare al comenzii pentru zona selectată este prea mic.

Pentru cei care au ales plata cu cardul bancar pe website-ul nostru sau pe aplicăția noastră de mobil iar comandă lor a fost anulată, vânzătorul va formulă cererea de retur (“refound”) al sumei cu care s-a plătit comandă într-un termen de maxim 3 zile lucrătoare. Operatorul de plăti va returna banii într-un alt termen de timp specificat pe site-ul acestuia (pe website folosim plata prin card cu modulul băncii române Libra Pay, iar pe aplicăția de mobil folosim procesatorul de plăti Stripe).

Pentru cei care au ales plata cu cardul bancar pe website-ul nostru sau pe aplicăția noastră de mobil, în cazul în care un produs și/sau preparat comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va formulă cererea de retur (“refound”) al sumei cu care s-a plătit comandă într-un termen de maxim 3 zile lucrătoare. Operatorul de plăti va returna banii într-un alt termen de timp specificat pe site-ul acestuia (pe website folosim plata prin card cu modulul băncii române Libra Pay, iar pe aplicăția de mobil folosim procesatorul de plăti Stripe).

Țînând cont de prevederile art. 12 din OUG 130/2000, potrivit cărora dispoziţiile art. 3, 4, ale art. 7-10 şi ale art. 11 alin. (1) nu se aplică contractelor privind: a) vânzarea de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate cu regularitate de către comerciant la domiciliul, reşedinţa sau la locul de muncă al consumatorului (vizează practice imposibilitatea consumatorului de a denunță unilateral contractul la distanță fără invocarea unui motiv), dreptul clientului/cumpărătorului de a returna produsele/preparatele achiziționate va primi eficientă în condiții speciale, conform celor mai jos expuse.

Dreptul clientului/cumpărătorului de a returna produsul/preparatul ce a făcut obiectul unei comenzi/livrări precum și dreptul acestuia de a încasa contravaloarea achitată, este diferit după cum acesta se referă la un produs comercializat prin intermediul prezentului site sau a aplicăției noastre de mobil se referă la un preparat comercializat prin intermediul prezentului site sau a aplicăției de mobil (includem aici cu titlu exemplificativ și nu limitativ diverse preparate meniul de restaurant Pizzeria Nuova Mama Mia Timișoara precum pizza, răcoritoare, etc.).

Returnarea preparatelor:

Clientul/cumpărătorul poate returna în termen de 3 ore de la momentul livrării, un preparat achiziționat pe site-ul Mama Mia, telefonic la numerele indicate pe pagină naostră sau pe aplicăția de mobil și livrat la adresa indicată de acesta, în următoarele situații:

– preparatul se prezintă într-o stare necorespunzătoare calitativ (preparatul este ars, necopt, are alte ingrediente decât cele menționate în descrierea de pe site, ambalajul este deteriorat semnificativ, etc.)

Intenția de a returna preparatele comandate și livrate clientului/cumpărătorului, va fi comunicată vânzătorului în termen de 1 ora de la momentul livrării, urmând că predarea propriu-zisă să se realizeze de îndată, în termen de cel mult 3 ore (termenul sus indicat), în funcție de disponibilitatea vânzătorului. Costurile de retur vor fi suportate de vânzător, iar returul propriu-zis se va realiza prin predarea preparatelor reclamate că fiind necoforme către livratorul vânzătorului.

Pizzeria Nuova Mama Mia poate să refuze returnarea preparatelor de către clienții săi, dacă returul se încadrează într-unul din cazurile prevăzute în continuare, fără că acesta din urmă să poată pretinde daune-interese sau despăgubiri:

– preparatul este parțial consumat (mai mult de 20% din preparat)

– există suspiciuni că s-a intervenit asupra preparatului pentru a crea aparență de neconformitate (a fost distrus ambalajul sau formă preparatului, ulterior livrării, au fost inserate în preparat diverse obiecte, substanțe, etc.)

– când intenția de a returna produsele a fost anunțată cu mai mult de 1 ora de la momentul livrării

– când nu s-a reușit preluarea preparatului de la client/comparator, în termenul de 3 ore de la momentul livrării, deși s-a încercat acest lucru de către livratorii vânzătorului

– când livrarea s-a realizat cu o întârziere mai mică de 30 de minute față de timpul inițial estimate

Pentru situația în care clientul/cumpărătorul alege să returneze un produs/preparat, iar returul nu se încadrează în unul din cazurile în care vânzătorul este în drept să refuze returnarea produsului, vânzătorul va returna contravaloarea clientului/cumpărătorului contravaloarea acestora astfel:

– în numerar, dacă plata inițială s-a realizat prin plata în numerar, în sistem ramburs, către livrator, la momentul predării produselor/preparatelor – situație în care se va întocmi o dispoziție de plata cu datele clientului/cumpărătorului (nume și prenume, serie și nr. de buletin). Restituirea în numerar a contravalorii produselor/preparatelor returnate se va realiza în termen de cel mult 24 de ore de la momentul returnării produselor/preparatelor.

– prin rambursarea sumei inițial achitate de client/cumpărător, prin returnare a banilor (“refound”) din procesatorul de plata. Vânzătorul va formulă cererea de retur (“refound”) al sumei cu care s-a plătit comandă într-un termen de maxim 3 zile lucrătoare. Operatorul de plăti va returna banii într-un alt termen de timp specificat pe site-ul acestuia (pe website folosim plata prin card cu modulul băncii române Libra Pay, iar pe aplicăția de mobil folosim procesatorul de plăti Stripe).